View unanswered posts | View active topics It is currently Sun Feb 18, 2018 8:05 pm

Reply to topic  [ 48 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5
 Adminin paikka vapaana 
Author Message
Onnea uusille admineille ja modelle.
En välttämättä anna varauksetonta "jaa"-ääntäni adminvalinnoille mutta koska kyseessä ei ole äänestys niin ei sillä niivvälii :)
Stalker on ihan ok.
Ja kiitos Raselille tekemästään työstä.

Tue Aug 25, 2015 10:40 pm

Eli siis myös korpisusi luopui viimein admin-nakistaan?

Kenellä nykyisestä ylläpitoporukasta on osaamista esimerkiksi tämän sirkuksen muuttamisesta, jos sille tulee jatkossa tarvetta?

Wed Aug 26, 2015 3:19 am
Profile

Jaa ei kai kenelläkään, varmasti tarvitsemmekin sekä opiskelua ja harjoitusta mainitunlaajuisen tempun suhteen, varmasti pyydämme moiseen neuvojakin, meillähän on osaavia käyttäjiä täälläkin.

Wed Aug 26, 2015 4:54 am
Profile

Joo, eikähän tää ollut tässä. Mä menen, yhteyden saa jatkossa esim. mailitse ja somen kautta.

Wed Aug 26, 2015 4:59 am
Profile
Hoh-hoh-hoo :lol: ......käynnissä on kahlaajalintujen syysmuutto. Ne lähtevät, mutta tulevat takaisin :mrgreen:

Nyt lähdössä on KIUKUNkurppa

https://fi.wikipedia.org/wiki/Riukiunkurppa

Hah-hah-hah..... :clap: Lisää popcornia......

Henkilöönmenevät ryppyilyt loppukin sitten tältä erää taas tähän.
- Ylläpito

Last edited by Stalker on Wed Aug 26, 2015 4:58 pm, edited 1 time in total.

Wed Aug 26, 2015 3:25 pm

Hyvä, että vapaaehtoisia admineita löytyi!

Minusta tässä kannattaa nyt kuitenkin muistaa että nämä kaverit tekee ilmaiseksi hommia meidän yhteisen hyvän eteen. Ilman tätä työtä ei meillä olisi koko foorumia. Lisäksi tuo modehomma ei todellakaan ole mitään herkkua: teit niin tai näin, niin aina löytyy joku, jota on mielestään kohdeltu kaltoin. Ja sitten homma vasta pieleen meneekin, jos et tee mitään..

Uskoisin, että jos teknisiä ongelmia tulee vastaan, niin niihin kyllä apua ja ratkaisu aina löytyy. ATK:ssa tuo tekninen puoli on loppujen lopuksi helppoa hommaa. Asiakkaat ne tuppaa olemaan paljon hankalampia. Kokemusta on.

Edit:
Eikä ollu tämä vuorostaan tarkoitettu mode-nuoleskeluksi. Hiukanhan se vaan pakkais vituttamaan jos tämä foorumi kyykähtäisi siihen, että admineilla ja modeilla menis vitutuskäyrä liian punaselle.

Wed Aug 26, 2015 6:25 pm
Profile

No joo,stalker on varmastikkin hyvä mode,tätä en epäile hetkeäkään. mutta en vain tajua sitä että kun aikoinaan itse rasel sanoi että bannia samantien tälle trollille jos tunnistaa,ja sitten kun ei jaksa leikkiä hänen kanssaan(kun ensin tunnistin) niin saa kenkää modehommista kun on ensin bannannut kaverin pois ja vieläpä joutunutpyytämään anteeksi tuolta sälliltä..ei mene jakeluun..
Ei vittu ei mun järjenjuoksuni piisaa tähän,mutta sepä ei ketään hetkauta(mainittakoon että mulle oli ihan sama jatkanko vai lopetanko modehommat) ei siinä mitään..

Tää on vain yksi saatanan foorumi jossa säännöt muuttuvat päivä päivältä ja sen mukaan miten kuu paistaa.. Ja miksi tämäkin on jo 4 alusta ja "uusi" foorumi..
Kun ei vain ole ollut asiansa osaavia kavereita eikä semmoisia jotka oikeasti tekisivät hommat mitä pitää eivätkä turhia valita niin homma toimisi. Mä uskallan lyödä vetoa että tämäkään foorumi ei ole kahtavuotta enempää pystyssä. Ikävää mutta varmaan totta..

Katsotaanpas nyt miten lady k hoitaa hommat yhdessä leparin kanssa......odotan innolla. Jospa tämä nyt jopa toimisi...mutta katsotaan nyt.

Wed Aug 26, 2015 6:39 pm
Profile

Kiitokset Raselille ja menestystä jatkajille! Tätä on pyöritetty vapaaehtoispohjalta alusta alkaen enkä ole itse koskaan nähnyt tarpeelliseksi valittaa, mikä täällä on pielessä tai mikä ei. Hyvä kun on edes joku foorumi, jossa ajatustenvaihto sujuu.

Wed Aug 26, 2015 7:22 pm
Profile
Reply to topic   [ 48 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5