View unanswered posts | View active topics It is currently Sun Feb 18, 2018 8:06 pm

Reply to topic  [ 48 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5  Next
 Adminin paikka vapaana 
Author Message

No niin. Eiköhän nyt ole aika myöntää se tosiasia jonka moni on jo varmasti huomannutkin: Ylläpidolliset työt eivät ole pysyneet ajan tasalla, esimerkkinä tämä Pikavastaus-asia joka on ollut työn alla ja ihmeteltävänä jo naurettavan pitkään. Foorumin mukana olevan osion testaaminen ja vertaaminen vaikkapa johonkin modiin ei olisi loppujen lopuksi vienyt paljoa aikaa. Mutta kun ei niin ei.
Keväällä ajattelin että katson tuon pikavastauksen kuntoon kesällä kun on enemmän vapaa-aikaa. Kesällä ajattelin että ehkäpä pikavastaus tulee tehtyä sitten syksymmällä kun arkirutiinit palaavat. Ja nyt syksymmällä, jäljellä on vain totuus.

Väärinkäsitysten oikaisemiseksi, tämä Pikavastausgate ei ole asia joka kaatoi pakan, se on kuitenkin hyvä esimerkki nykyisestä passiivisuudestani foorumilla. Nykyisin käyn pikaisesti foorumilla lähinnä katsomassa uusimmat viestit ja ottamassa varmuuskopion. Elämä on liian lyhyt tekemään asioita joita ei halua tehdä, siksi olenkin nyt päättänyt että aion antaa adminin hommani jollekin jolla on oikeaa intoa ja halua kehittää foorumia eteenpäin. Ehkäpä foorumisofta saadaan silloin jopa ajan tasalle ja ihmisten toivomat muutokset tehtyä.

Eli foorumin väen tehtävänä on nyt valita keskuudestaan luotettava jäsen joka voi ottaa tehtävän kantaakseen. Sovittakoon että keskustelu / valinta-aikaa on 31.8 saakka jotta saadaan mahdollisimman kattava otanta foorumilaisilta. Valitkaa hyvin, valitkaa viisaasti.

Mon Aug 17, 2015 5:41 pm
Profile WWW
Hei ihan oikeesti nyt..... sie oisit klikannut ton pikavastauksen päälle tuolla foorumin hallinnassa 10 kertaa sinä aikana kun kirjoitit tuon viestin. Sie oot ihan hyvä admini kunhan tartut härkää sarvista kun muutostarpeita tulee. Ei noi mitään rakettitiedettä oo eikä vaadi aikaa kuin ehkä tunnin kahdessa viikossa korkeintaan jollei koko foorumin ulkonäköä ala hiomaan.
Mie oon sitä mieltä et raseli jatkaa.

Mon Aug 17, 2015 5:51 pm

Niin. Mutta en tehnyt. Sanotaan että liian innokkaat adminit ovat pahaksi mutta ei ne liian vastahankaisetkaan ole hyväksi pitkällä juoksulla.

Mon Aug 17, 2015 6:00 pm
Profile WWW
Vähän sama juttu kuin oikeissakin johtajanhommissa. Ei saa olla tuuliviiri, mutta kun oikeaa muutostarvetta tulee niin pitää toimia nopeasti ja määrätietoisesti sekä kuunnella alaisten toiveita ja näkemyksiä. Siinä turhautuu kaikki jos pieniäkin muutoksia pähkäillään kuukausitolkulla.

Mon Aug 17, 2015 6:02 pm

Älä nyt hitossa jätä paikkaa.. jos jokin tumpelo tulee tilallesi niin foorumin kohtalo on sinetöity.

Mietippäs vielä kerran.. pakka on levinnyt kyllä mutta se saadaan kasaan jos tahtoa,halua,päättäväisyyttä löytyy. Pidä vaikka lomaa hieman? Mitäs sanot?
Mä ehdotan että pidät vaikka kk tauon foorumilta ja palaat sitten asiaan.. :think: Kun muita muutoksia ei tarvitse tehdä kuin tuo pikavastausjuttu niin nappaa se päälle niin onpahan joku tyytyväinen.
Ja trolleihin selkeä linja että samantien ulos,jos on edes epäilys. Mutta tästä aiheesta mun ei tarvitse varmaan avautua.. :think: :roll:

Mon Aug 17, 2015 6:06 pm
Profile

Jatkon kanalla täälläkin todellakin vaikka vain silloin kuin nappaa lomien jälkeen jos niitä tarvii mutta tietäen elämän pyörteet liian hyvinkin haluaisin itse nähdä kaksi tai useamman siinä hommassa. Yhdellä on vain ennemmin tai myöhemmin syystä jos toisesta vaikeuksia hommia hoitaa väkisinkin jossain vaiheessa jonkin aikaa.. Pari heppua niin suuremmalla mahdollisuudella yksi sitten on välillä paikalla. Joskus voi myös tulla se efekti vastaan että ei vain pysty ei halua jotain muuta nyt.. Siinä menee aikaa että taas tulee takaisin jos tulee.. Delegointia... Tai jotain.. Olikos mulla ponttikin tässä.. Yksi - kaksi orjaa jos löytyis raselille olisi hienoa... Vissin olisi mun idea.

Mon Aug 17, 2015 6:30 pm
Profile

Minä olen käytettävissä tehtävään.

Mon Aug 17, 2015 7:20 pm
Profile

No aivan varmasti,kuten myös klaus wehnäkin. eikö vain? Niin olen muuten minäkin.

Katsotaan nyt josko Rasel vetää henkeä ja miettii vielä.. oikeasti sopivia ehdokkaita ei tällä hetkellä ole kuin muutama.

Arcanum on yksi vaihtoehto jolle itse annan ääneni jos pitää valita. Korpisusihan on edelleen adminina,miksi hän ei voisi osallistua sitten enempi? Onko edes välttämätöntä ottaa Raselin tilalle ketään?

Mon Aug 17, 2015 7:26 pm
Profile

Minulla on myös kokemusta phhbb:n ylläpidosta noin perustasolla. Kaksisutta taitaa vastustaa pelosta, kun rähjäsi minulle useammassakin ketjussa. Elä suotta, en minä jaksa provosoitua anonyymista kirjoittelusta.

Mon Aug 17, 2015 7:36 pm
Profile

Mistä päättelet että vastustan?

Mon Aug 17, 2015 7:44 pm
Profile
Reply to topic   [ 48 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5  Next