View unanswered posts | View active topics It is currently Tue Jan 23, 2018 3:56 pm

Reply to topic  [ 22 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3
 Mitä lapsen tulo muutti? 
Author Message

Lasten tulo antoi minulle luottamusta siihen,että paskan sinkoillessa silmille,ja yhteiskunnan turvaverkkojen repeiltyä,voin tukeutua omaan "klaaniini"jota olen itse päässyt opastamaan prioriteetina ruoan hankinta ja itsensä puolustaminen tai suojaaminen.Kasvatustehtävä vanhimpien kersojen kohdalla alkaa olemaan ohi.Sieltä sitten löytyy jo tarvittaessa apua suvun henkiinjäämistä,tai näin rauhallisissa oloissa vain yhteistä hyvää ajatellen.

Wed May 17, 2017 8:42 pm
Profile

Lasten saaminen muutti.. Ehkä suurin muutos oli se, etten enää niin aktiivisesti metsästä naisia lisääntymistarkoitusen takia :D
-minähän olen poikamies ja nuo lapset on saatu parisuhteetta.
Nuoremman äidille pitäisi jossain välissä jutella, että voin tehdä hänelle jatkossakin, jos haluaa lisää. Omasta näkökulmasta parempi ettei kovin monen kanssa tee, jos haluaa sosiaalisten ongelmien riskiä pienentää..

Talouspuolesta sen verran ettei itsellä ole tässä tilanteessa paljoa mennyt, kun en osallistu kuluihin muuten kuin elatusmaksuin. Yksinhuoltajuuden kun ovat välttämättä halunneet, niin kustantakoon itse kaiken :)
onhan mä jotain pientä aina vienyt. Mammat ostaa kirppareilta ja tilaavat kiinasta suoraan uutta. Prismasta joku rätti maksaa 30e, niin sieltä tilaala tyyliin kassillinen sillä rahalla. Ja varmaan ihan samoissa tehtaissa ikätovereiden ompelemina :(
Alle kouluikäsen lapsen menot ei taloutta kaada ja onhan meillä sossu. Jos joku nälkää näkee, niin isät siihen joutuu herkemmin.

Miä pyrin pitää itteni siinä kunnossa, että jos on äkkitarve, niin käytettävissä. Eli en lutraa päihteillä.

Sat Jan 13, 2018 11:18 am
Profile
Reply to topic   [ 22 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3