View unanswered posts | View active topics It is currently Mon Oct 23, 2017 11:38 am

Reply to topic  [ 21 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3
 Tyhjätaskuna kadulla 
Author Message

Itse asunnottoman elämää viettänyt nyt viimeiset 5vuotta, ei tosin yhtämittaisesti. Välissä asumistakin 2v. Pisin aika ilman asuntoa 1v. Tölkkejä löytyy kerättäväksi ainaki omassa pikkukaupungissa talvellakin. TPorukka juo pohjia baarijonossa, autossa ja ne tölkit lentää tietty ikkunasta ulos.. usein olen löytänyt käteistäkin rahaa-suurin summa mitä löytyi 5min aikana uudenvuoden yönä oli 120euroa pieneltä alueelta :D. Mitään reviireitä ei ole tai itsellä tämmöistä tullut vastaan. Tämän kaupungin ahkerin tölkkien kerääjä on muuten töissä käyvä perheellinen mies.
Kauppojen roskikset on nykyään täällä lukittuja.
Minun ruoanlaitto ja yöpyminen hoitunut pääasiassa kaupungin laidalla retkeilyreiteillä, on laavua ja nuotiopaikkaa ihan valittavaksi asti :) niistä käsin tehnyt keräilyreissuja. Kesäisin kun polttopuuta on paremmin saatavilla, niin voi laittaa leirinsä pystyyn vapaammin. Mulla on ollut nyt auto pari vuotta, joten se on helpottanut. Liikkuva laavu.

Juopoista sen verran tiän, et ne kyllä löytää aina seuraa ja paikan sisältäkin.. trokarit pitää niistä huolta, ei siitä sen enempää...

Nyt olisi tarkoitus lopettaa tämä elämäntapa ja asettua pysyvämmin. Pari lasta siunaantunut näiden vuosien aikana.
Todennut, että jos paska osuu tuulettimeen, niin kyllä mä näillä kokemuksilla ja sillä mitä oppinut pärjään tuolla, jos on ihan oikea pakko.. dyykkailu ja keräily jatkuu edelleen vaikka onkin asunto, ei mulla ole mikään noin muuten muuttunut vaikka on asunto.

Thu Nov 10, 2016 4:17 pm
Profile
Reply to topic   [ 21 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3